Pengikut

Welcome to My Blog

487 Ekar di Rompin Bahau, Negeri Sembilan (Freehold)

Dicatat oleh king Hartanah Jumaat, 21 Januari 2011

Hartanah Merupakan
Luas : 487 acre
Tanaman : SawitUsia : 4,5,6 dan 10 thun
Lokasi : Rompin-Bahau (tanah di tepi jalan utama)
Keadaan tanah : Rata dan berbukit
Status : Freehold,International Lot
Doc : Layout (In-hand),Opsyen akan dibawa
semasa semasa visit tanah.

Geran dikeluarkan utk buyer yg benar2 serius sahaja.

- ditawarkan dengan Harga = RM60, 000 /ekar (Nego)


Berminat untuk lihat document dan detail, sila tunjukkan kepada kami L.O.I
contact person:
Gambar Sebenar Tanah 487 Ekar Rompin Bahau

3 ulasan

  1. Unknown Says:
  2. salam...boleh saya tahu adakah tanah bekenaan sudah dijual..jika blom saya ingin tahu milik melayu atau cina..jika blom boleh berikan saya butiran copy geran dan plan tanah berkenaan..adakah encik berdua terus kepada tuan..jika ia blom dijual saya berminat dengan tanah ini..dan saya terus dengan buyer

     
  3. Tanpa Nama Says:
  4. Tlg hubungi sy
    01114758667
    Sam

     
  5. Tanpa Nama Says:
  6. Tlg hubungi sy
    01114758667
    Sam

     

Catat Ulasan